Reklama
Google Ads

Reklamy tworzone za pomocą Google Ads są też spotykane pod nazwą linki sponsorowane. Są to informacje tekstowe, graficzne lub w postaci filmu wideo, które przy pomocy siatki zasięgów Google wyświetlają się użytkownikom. Reklamy te pokazują się gdy szukana jest konkretna fraza, usługa lub produkt oferowany przez firmę lub sklep. Za pomocą tych narzędzi z łatwością trafisz do odpowiedniej grupy konsumentów.

Kieruj reklamy ku właściwym osobom we właściwym miejscu i czasie

Jakie zalety niesie ze sobą oferta obsługi narzędzi google?
Kierowanie reklam ku właściwym odbiorcom, optymalizacja kosztów reklam, pomiar efektów reklam, oraz zarządzanie kampaniami marketingowymi

Google Analytics

Kluczowym działaniem dla Google Ads jest analiza ruchu na stronie. Za pomocą tej aplikacji jesteśmy
w stanie określić, czy prowadzone działania przynoszą zamierzone efekty. Google Analytics wykorzystują darmowe statystyki zebrane przez Google, które pozwalają śledzić ruch na stronie pod różnymi aspektami.

Google Ads

Za pomocą Google Ads - platformie reklamowej online stworzonej przez Google, pomożemy docierać do nowych klientów i rozwijać Twoją firmę. Pokażemy w jaki sposób przygotować kampanię reklamową google oraz jak optymalizować koszty reklam.

Google Search Console

Pozwala na sprawdzenie statusu indeksowania witryny przez wyszukiwarkę Google oraz zoptymalizowanie widoczności strony.

Zabłyśnij w internecie przy pomocy narzędzi Google

Kampanie reklamowe Google Ads korzystają z zasięgów wyszukiwarki Google. Około 90% internautów w Polsce korzysta z wyszukiwarki google, zatem każda firma, która chce dotrzeć do odpowiedniego klienta powinna skupić się na działaniach związanych z dobrą widocznością w tej wyszukiwarce.

01.

Kilka słów o SEO

Strony internetowe dostają miejsce w rankingu na podstawie współzawodnictwa ze sobą różnych stron internetowych przy użyciu słów kluczowych, linków, itp. Strony, które stosują SEO są lepiej uplasowane w rankingu wyszukiwarek.

02.

Kilka słów o nagłówkach

Przy użyciu zasad SEO podczas optymalizacji strony internetowej, istotna jest treść,  jak i struktura samej witryny. Częścią procesu SEO jest linkowanie wewnętrzne lub wykorzystanie odpowiednich słów kluczowych. Najlepszym rozwiązaniem jest właściwe wykorzystanie  nagłówków np. H1, H2, H3.

03.

SEO off page

Pozycjonowanie witryn off page ma na celu zbudowanie połączeń pomiędzy naszą witryną i stronami zewnętrznymi. Głównym źródłem linków może być firmowy blog, gdzie zamieszczane są artykuły. Świetnym sprzymierzeńcem są również media społecznościowe

Dlaczego SNEAK PEAK ?
W naszym portfolio znajduje się wiele ukończonych projektów, które ujrzały światło dzienne i dziś spełniają swoją role w erze internetu. Co więcej praca ze stronami internetowymi to dla nas czysta przyjemność.
Pomysłowość

Analiza, planowanie, dobór narzędzi, wdrążenie, prognoza, badania, audyt.

Wizjonerstwo

Ambicja, zaangażowanie, elastyczność, kreatywność, myślenie strategiczne.

Zespół

Komunikacja, współpraca, wzajemna pomoc, rozwój, wsparcie, wspólna celebracja sukcesów.

clients says about us
Faces-400x400px-1_1_11-thegem-person (Demo)
Jeniffer Burns
Creative Heads Inc.

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in
in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur!

Faces-400x400px-1_1_05-thegem-person (Demo)
Jeniffer Burns
Creative Heads Inc.

Ut enim ad minim veniam, quis nostrud nisi ut aliquip ex ea commodo consequat. Duis aute irure dolor in
in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur!

Zdobądź z nami każdy szczyt!
Gotowi na zmiany na lepsze? Napisz do nas albo zadzwoń 510 298 074